Monday, July 30, 2012

Veider, kuidas maailmas asjad moonduvad, käänduvad, vajuvad tagaplaanile ja sa lased end sellest kõigest häirida ja kõigutada. Pole vaja midagi enamat kergest tuulehoos ja ootamatult oled sa suunda muutnud. Kui ma nüüd alustasin, siis ma lubasin endale, et ma ei lase oma tujul langeda mingisugustest jaburustest. Ja ma ei lase tujul langeda ka siis, kui üritus number 37 on lihtsalt üritus ja mitte midagi enamat.

Ja nüüd küsimus iseendale: miks ma siis end sitasti tunnen? Ma lasin oma koletisel taas selja külge klammerduda ja teen õndsat nägu nagu teda polekski. Ja tema sosistab ja teeb oma trikke. Ma isegi ei vaate, ei mõtle, lihtsalt haaran laualt järjekordse sigareti ja lähen vooluga kaasa. Ega mõista sealjuures: miks?

Ja siis ma mõtlen, et nii umbes tunni aja pärast pean ma ühe pikema monoloogi maha ja räägin endaga natuke erinevatest asjadest. Ja ma mõtlen seda juba mitu tundi. Veider, kas pole? Ajuvaba igal juhul. Ja palju muud ka. Tjahh, palju mõtlemisruumi... Natuke liiga palju ühe tillukese mõistuse jaoks...

2 comments:

Pihel said...

Kas võib sulle sellise sp kingi teha, et järgmise suitsetamise arvelt kokku hoitud 10-15 euro eest ostan sulle raamatu (muidugi fantaasiaraamatu!) mina? Kui jah, siis anna märku, kui summa koos!

miira said...

Hmm, vaata, nüüd on mul natuke piinlik, kuid ma võtsin sellel va koletisel kõrvast kinni ja sikutasin ta kukla tagant välja – nii ei saa ta salaja sosistada ja kui ta mul nina ees koriseb, siis saan ma temaga normaalsemalt suhelda.

Aga järgmisel nädalal, arvatavasti laupäeval, on tulemas üritus, mil ma saan 8 aastaseks (ups! üka 3 sai valepidi :P ) ja siis te võite mulle kõik ilusasti külla tulla ja mina saan teile pooleldi nipsakalt öelda, et ma pole juba üle nädala ühtegi sigaretti tõmmanud ja siis saate teie mulle pai teha (8-aastasele ju tohib) ja... ja... Mul on ühtede koogikeste visioon silme ette kerkinud ja ma tahan neid katsetama hakata, kuid selle jaoks on üritust vaja. Mis võiks olla parem üritusest nimega head sõbrad, head raamatud ja natuke etanooli!?

Igatahes on see täpselt see koht, kuhu panna oma kõige lemmikum tsitaat Puhhist (täpselt selline tunne ongi hetkel):
"What do you like doing best in the world, Pooh?"
"Well," said Pooh, "what I like best?" and then he had to stop and think. Because although Eating Honey was a very good thing to do, there was a moment just before you began to eat it which was better than when you were, but he didn't know what it was called. And then he thought that being with Christopher Robin was a very good thing to do, and having Piglet near was a very friendly thing to have: and so, when he had thought it all out, he said, "What I like best in the whole world is Me and Piglet going to see You, and You saying 'What about a little something?' and Me saying,' Well, I shouldn't mind a little something, should you, Piglet,' and it being a hummy sort of day outside, and birds singing."